۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۴۶۹۰۶
معاون اجرایی سپاه ولی عصر خوزستان عنوان کرد؛

توزیع ۵ هزار بسته غذایی در کارون| توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه‌ای

توزیع ۵ هزار بسته غذایی در کارون| توجه ویژه به مناطق محروم و حاشیه‌ای
سرهنگ ساری از افتتاح دو کارگاه ساخت ماسک با فعالیت ۵۰ چرخ خیاطی در سه شیفت و توزیع ۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه‌ای و میان افراد متضرر از کرونا خبر داد.
سرهنگ علی ساری، معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه سپاه تا آخرین لحظه با کرونا مبارزه خواهد کرد، اظهار داشت: بسیجیان داوطلبانه در خط مقدم مقابله با کرونا هستند و در این باره گام‌های بسیار اساسی برداشتند.

معاون اجرایی سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان داشت: فردا بسیجیان ناحیه شهرستان کارون اقدام به گندزدایی همه محلات به ویژه مناطق حاشیه‌ای شهرستان خواهند کرد.

این مقام مسؤول ادامه داد: افتتاح دو کارگاه ساخت ماسک با فعالیت ۵۰ چرخ خیاطی در سه شیفت و توزیع ۵ هزار بسته غذایی در مناطق حاشیه‌ای و میان افراد متضرر از کرونا فردا با حضور فرمانده سپاه استان صورت خواهد گرفت.

سرهنگ ساری با اشاره به اینکه سپاه توجه ویژه‌ای به مناطق حاشیه‌ای دارد، اضافه کرد: برای ویروس کرونا مناطق مرفه و حاشیه‌ای تفاوت ندارد، اما از آنجا که محرومیت‌ها بیشتر در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد؛ از این رو سپاه مناطق حاشیه‌ای را برای مقابله با کرونا انتخاب کرد.

وی تأکید کرد: سپاه استان با همه توان برای مقابله با کرونا در مناطق حاشیه‌ای وارد شده است، تا کرونا بیش از این مردمان این مناطق را مورد اذیت قرار ندهد. /۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات